Povezdme si úprimne, kto by nechcel? Mať auto z Tuzexu, penez jako šlupek.. No ja môžem kľudne povedať, že NIE. Peniaze mám, lebo si ich zarobím, ak nie, požičiam si od mamy alebo od sestry. Auto nemám lebo nemám vodičák, čiže je mi na prd. Skutočné hodnoty sú trošku inde, no na to musí prísť každý človek sám. Veľa krát som bola označená za zlatokopku.. Poďme si to teda zhrnúť…

Prvá láska bol Marko.. Jemu sa budem venovať tiež neskôr, v osobitnom článku, pretože tento človek je kapitola sama o sebe. Hlavne pri ňom si ľudia mysleli, že som s ním kvôli peniazom. Neviem akým.. Bol to Talian žijúci na Slovensku, ktorý pobehoval po obchodoch a ponúkal falošného Armaniho.. Ľudia mu to žrali, takže vždy si vedel nejakú tu korunu na seba zarobiť.. Býval v prenajatom dome a jediné, čo som od neho kedy videla, boli skrčené dve tisícky slovenských korún pod stromček.. Láska, choď si kúpiť niečo do Terranovy.. WAU!

Druhý vzťah bol … povedzme s Mimim- nechcem jeho pravé meno používať, lebo sa rozplače..

Mimi mal Audinu.. Joj, on ju bohužial iba mal.. Áno jasné, požičiaval mi ju v čase nutnosti, keď som bola bez auta, alebo sme sa rozhodli ísť spolu jedným autom.. Mimi mal Audinu ale bohužiaľ nemal na malé pivo.. Ale mal ju.. Takže keď sa Dominika náhodou objavila v Audi A4 a susedia ju videli, bolo opäť o čom.. Nehľadeli na to, že ho vozím, alebo že do auta tankujem ja, alebo jeho mama 😀 Ale Mimi mal Audinu..

Tretí chlap, ktorý sa neubránil mojim zlakopeckým zvodom sa volal Graziano.. Žila som vtedy v Taliansku a pracovala u neho vo firme 🙂 A predstavte si, že zadarmo.. No nie zadarmo, ja som ho vlastne milovala, som si spomenula.. Myslím, a dobre si pamätám, že ak by som otvorila ústa, že chcem nejakú korunu na handry alebo ísť sa zabaviť, mala by som ju aj hneď zavretú.. Grazi by sa o to postaral.. Mimo toho, že som mu prala, žehlila, upratovala a pracovala pre neho, tak som mu bola verná aj napriek tomu aký bol. To zase ja som sa neubránila jeho detektívnemu oku.. Jasné, že to skončilo.. Tento pán mal totiž problémy nie len s potenciou, ale aj psychické, dokonca väčšie ako ja.

 

Do popredia som dala preto tieto vzťahy, lebo iné už nestoja ani za reč.. Ťahať domácnosť, starať sa o účty a byť ešte aj psychickou oporou mužovi, ktorý Vás čaká s nalomenými lakťami doma, lebo si chúďa nevie nájsť prácu mi nie je cudzie.. Takéto boli moje posledné. Jasné, že je to moja hlúposť, veď to nikto neberie, ale ja som tak niekoho potrebovala.. Keď sa teraz pýtam, že načo, tak ja fakt neviem.. NEDOSTATOČNÉ SEBAVEDOMIE, SAMOTA, POTREBA NIEKOHO NESCHOPNEJŠIEHO PRI SEBE AKO SOM JA? Lebo vtedy som pila a pila som veľa a títo muži mi to tolerovali z jediného dôvodu. Tak im to vyhovovalo.. Hlupaňa, ktorá sa postará o všetko a ešte si ani nevie zrátať 2plus2, lebo je furt nad.baná.

 

Teraz, keď sa odmietam s takýmito mužmi baviť som automaticky zaradená do kategórie žien, ktorú zaujímajú len peniaze. Nie, nie je to tak. Ak chcem s niekým v partnerstve žiť, potrebujem istoty. Istotu, že zaplatí aspoň polku nájmu, istotu, že ráno vstane do práce, istotu, že ho nebudem v záchvate samoľútosti viezť na psychiatriu, špeciálne na oddelenie A- to je to pre ťažke prípady, istotu, že sa bude mať kto postarať o dieťa ak budem na materskej. Teraz je to vraj moderné keď je MUŽ na materskej.

Nechcem muža, ktorý má 35 a býva u mamy a pod domom mu stojí Audina s prázdnou nádržou na ktorú kuká z okna. AUDI, iPHONE a na pumpe tankuje za 5 euro..Ktorý sa chodí vyplakať maminke, keď na neho zvýšim hlas. Nie, tu vôbec nejde o peniaze. Ide tu o to, že niektorí muži v tejto dobe sa nevedia postarať o seba, nie to ešte o svoju polovičku.

A ak sa spýtam na toto niekoho o generáciu staršieho, tak mi vždy odpovie: NO vieš moja, týmto chlapom teraz chýba vojna a bohužial musím potvrdiť, že je to tak 🙂

Takže milé dievčatá, radšej šťastná v MHD, ako v BMW, ktoré je mojich budúcich svokrovcov, alebo na lízing z AAA 😀